Translate

sobota, 30 marca 2013

Ślimok i krowa

Piękna zima tej wiosny, prawda?

Po pierwsze: w końcu zmieniłam wygląd tego bloga na tyle, by być z niego w miarę zadowoloną. Lubię połączenie bieli i prostych kolorów, co widać w moich pracach. Póki co wszystko zostaje błękitne, ale pewnie za jakiś miesiąc się znudzę, uznam, że coś jest nie tak.. I zmienię przynajmniej te kolory :).

Po drugie.. Dla poprawy mojego i Waszego humoru oraz w ramach ćwiczeń, stworzyłam dwie postaci. Przed Wami Fioletowa Krowa oraz Pan Ślimak. Oboje powstali na bazie szkiców z nudnych wykładów. :D
Nie tak dawno zakochałam się w grafice wektorowej i staram się jak najbardziej ogarnąć Illustratora, by w pełni wykorzystywać jego szerokie możliwości i jak najlepiej władać tą techniką. Dlatego dużo ćwiczę, a efekty tych ćwiczeń będę na bieżąco zamieszczać tutaj na blogu, oraz na digarcie



W najbliższym czasie postaram się zamieścić dodatkowo inną (pierwszą) wersję krówki. Chwilowo nie mam dostępu do tego pliku :(.



Na koniec życzę Wam Wesołego Alleluja i przede wszystkim.. DUŻO WIOSENNEGO SŁOŃCA!

2 komentarze: