Translate

wtorek, 5 marca 2013

beginning

Witam.
Nazywam się Paulina Biskup i jestem studentką II roku grafiki na WSTI w Katowicach. Od dziecka lubiłam rysować, szczególnie postacie, komiksy, ilustracje... no i tak mi zostało do dziś. W pewnym momencie mojego życia zrezygnowałam z rysunku, stwierdziłam, że to nie dla mnie. Czyż nie byłam głupia? :)) Jakiś czas potem okazało się, że to jedyna właściwa droga, tak więc zmierzam tą drogą do dziś. Może w końcu gdzieś dojdę...

Założenie bloga było pomysłem spontanicznym. Bo czemu by nie? Zmusi mnie to do systematyczniejszej pracy nad moim warsztatem oraz pokaże światu moje dotychczasowe dzieła. Trzeba przeć do przodu. 
Blog jest dobrą alternatywą dla strony internetowej. Za jakiś czas założę stronę-portfolio, ale muszę trochę popracować nad projektem.  


Zacznę może od dodania jednej z moich ulubionych prac. Kaczkę dziwaczkę namalowałam na zaliczenie z rysunku użytkowego. Co ciekawe, była to moja pierwsza akwarela.. i myślę, że wyszło to całkiem sympatycznie.

Można mnie spotkać także na digart.pl oraz deviantart.com.




1 komentarz:

  1. Moja ukochana kaczka dziwaczka <3 :D :D Uwielbiam malunek! Powodzenia i wytrwałości z blogiem :D

    OdpowiedzUsuń