Translate

środa, 20 marca 2013

Inspiracje

Witam!
Dziś za oknem wreszcie słońce. Humor od razu mam lepszy i łatwiej zabrać mi się do pracy nad projektami, które mam przed sobą. Dodatkowo w głowie rodzą się nowe pomysły. To także sprawka mojego drugiego bloga, który założyłam właściwie jedynie ze względu na to, że takie miałam zadanie na studiach.. a teraz całkiem podoba mi się jego prowadzenie i widzę, że mnie naprawdę inspiruje! Zapraszam na www.coinspiruje.blogspot.com :).
Już niedługo zaprezentuję wyniki mojej współpracy z penguinslab.pl, dla którego robiłam logo, wizytówki oraz inne elementy strony internetowej. Jest to mój pierwszy komercyjny projekt i szczerze mówiąc jestem bardzo zadowolona z efektów pracy. Dlatego niedługo mam zamiar się nimi pochwalić!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz